Monday, January 25, 2010

Terkadang Sibuk

Tade apa lah yang aku nak ceritakan sangat untuk hari ini.

Sibuk la, siapkan report yang satu ni. Besok hari perbincangannya.

Emm.. 6 mukasurat je pun. Anggap beres jelah.

Cuma nak kongsi cerita siket. Semenjak-2-menjak ni, aku terminat pulak dengan air kacang soya (susu kacang kata sesetengah orang). Sebabnye.. Sebab dia bessss...
Aku banyak cari kelemahan/keburukan kesan minom air kacang soya seperti yang di momokkan, tapi hasilnya yang aku dapat hanya kesan yang baik. Camne?

Emm.. shedapnyee..

Dan aku bercadang nak beli mesin buat air kacang soya. Sebelum ni aku ada ushya mesin ni kat Cosway. Harga dalam RM300 gitulah.

Wei.. Air kacang soya adik beradik dengan tempe la. Err.. Ada ke orang buat jus tempe?



Tips (13) dari pembacaan hari ini: Jangan suka berbohong.

No comments:

Post a Comment