Sunday, January 3, 2010

Ahad Yang Kurang Memberangsangkan

Mungkin setelah sekian lama memerap dan bersenang-lenang di kampong halaman. Dan mungkin aku telah mula memikirkan besok aku akan berada di kota metropolitan. Kampong~metropolitan, dua situasi dan suasana amat berbeza. Beza banget..

Macam tak besh je rasa. Jadik, aku kena kasik yang rasa tak besh tu kepada rasa yang besh.

Mula berkemas-kemas. Mana kemeja aku, spenda, stokin, buku-buku, fail, itu, ini,..
Almaklum, pengabaian rutin kerja semenjak selama dua minggu yang suda..


Okeh, apa yang aku dapat selama bercuti?

Emm.. Yang pastinya, baktiku untuk famili. Hasilnya, kasih sayang, kemesraan, macam-macam ada..

Dapat memikirkan satu-dua perkara. Dengan itu lebih menjadikan aku lebih matang dan lebih bersedia.

No comments:

Post a Comment