Tuesday, January 19, 2010

Kerja Separuh Hari

Okeh lah, aku pegi kerja.
Sampai Datuk Keramat, lebih kurang jam 0915. Jalan ada jem siket.

Sarapan, bukak macbook, bukak paperwork, badan mula menggeletar. Sendi dan dada sakit-sakit. Ni apa ke hal aku ni.. Ekon dah aku matikan awal-awal, tak tahan sejok. Hari biasa, ekon tu aku rasa tak dapat sapot aku punye kepanasan. Terbalik suda.

Tunggu kejap lagi, bertahan..bertahan..bertahan.. Allah, aku dah tak boleh tahan. Kemas-kemas barang, berangkat balik. Bos dah tau aku demam. Harap dia paham.

Err.. singgah Aeon Jusco AU2 (baru bukak nih). Ada nak beli barang siket.
Spenda lagi.. Aku suke, aku suke.. Kali ni boxer jenama Levi's menjadi pilihan. Lain barang, pewangi kereta, sower gel yang ada bijik-bijik tu, pemberus daki dan cool fever.

Okeh terus balik.. Takde selera nak mamam. Sampai rumah tak tau pebenda nak dibuat.
Tepon mak, ngadu demam. Biasalah, anak mak!

Nak tido tak bleh tido. Kasi basuh baju dulu. Masih tak buleh tido/berehat.

Aku bukak al Qur'an, mengaji. Alhamdulillah, tenang hati aku. Tengkiu Allah.

No comments:

Post a Comment