Saturday, January 30, 2010

Pantasnya Masa Bergerak

Kejam-celik.. Kejam-celik.. Dah pun nak abis bulan Januari 2010. Tahun lepas pun macam tu. Rasa macam tak puas melalui 2009, tetiba je dah melangkah ke tahun baru. Hampir-hampir aku tak perasan merasai pantasnya waktu itu.

Waktu pagi agak lambat bergerak. Waktu petang, berdezup laju.

Aku harap, setiap detik yang aku lalui dan tempuhi, memberi manfaat pada aku. Dan juga setiap detik yang dilalui mendapat redha dan keberkatan dari Allah.

Aku mempunyai harapan dan impian yang besar pada tahun ini. Nak nikah kawen!
Aku harap, impian bersama kami itu akan termakbul, insyaAllah.
Jangka dan perancangannya di bulan Februari ini.

"Allah, sampaikan hajat kami ini."




Tips (18) dari pembacaan hari ini: Bekerjasamalah dalam mengurus
rumahtangga dan mendidik anak-anak.

No comments:

Post a Comment