Saturday, February 13, 2010

LNY, Macbook Adapter Dan Pak Polisi

Macam best je aku kerja hari Sabtu dekat-dekat perayaan LNY nih. Orang semua dah balek kampong masing-masing. Emm.. Dulik la dia orang. Aku ada kerja yang patut di setelkan dulu.

Lepas salam-salam cakap Gong Xi Fatt Choi kat tokey cina tu, time nya aku nak balik la.

***

Entah bila masa aku lupa nak hangkut itu Macbook punye adapter. Tau-tau, tokey tu tepon aku time lepas berenti solat Zohor kat Bandar Tenggara. Hmm.. Kena balik semula la macam ni. Adoiii..

40km x 2 rugi.

***

Apa selow sangat mamat Pajero depan nih. Double line pulak. Nak potong, tak nak potong, nak..tak nak.. Arghhh... Zuummm...

Depan sana pak polisi naik kuda putih dah tunggu. Hehehe.. Kantoi!

"Ye encik polis, eh abang, err uncle.. Saya salah la ni?" Haha, soalan bodo.

"Kenapa potong double line? Tak nampak ke. Bla.. Bla.. Bla.."

"Tu la bang, Pajero tu selow banget. Abis ni camne bang. Sori je tak boleh ke? Bla.. Bla.. Bla.."

"Dah, jalan-jalan. Lain kali jangan buat lagi."

"Baik bos. Yahooo!"

Baik pulak mood pak polisi yang ni. Baru kawen kot. Emm.. Tak pon lupe bawak pen..

Tengkiu.. Toce.. Arigato.. Alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment