Monday, December 21, 2009

Meeting Oh Meeting

Perjumpaan sesama rakan sekerja dari 'Internal Audit Department', Singer (M) Sdn. Bhd. lebih kepada bengkel, selain perjumpaan bersama MD dan Manager baru yg entah sape la nama dia. C. K. ke K. C. ke hape... Lantok dia!

Dipengerusikan oleh bos audit sendiri, meeting yang dimulakan jam 0900 pagi bertempat di tingkat 3 bangunan SINGER.

(Isi kandungan meeting, malas aku nak ulas). Tuntutan ke arah improvement, improvement, improvement..

Kepala naik puyeng disebabkan terlalu banyak input yang disogok ke dalam kepala hotak melalui dua lubang telinga yg kecik. Emmmph..
Tambahan pulak dgn mata yg tak cukop tidor. Rasa lalok semacam je.. Bayangan bantal dan lembek sering menjelma.

Kalaulah aku ada drebar sendiri..

"Bang supir, antar saya balik villa Bukit Angkasa belakang The Spehere ye.. Haa, di belakang RTM Angkasapuri tu."

Kan best gitu. Takde la aku terpaksa belalak kan lagi mata ngadap jalan jem Federal Hiway tu. Letih..

Sampai depan pintu tingkat 11 tu, baru perasan yang aku lupa pulak bawak kunci rumah/bilik (yang tertinggal dalam kereta). Kena turun balik la. Arghhh.. Hampas nyior betul la aku!! Hehehe.
Time ni aku rasa teringin sangat nak jumpa orang pertama yang mula-mula cipta lif. Aku nak ucap tengkiu dan nak pelawa makan roti canai atas sebab jasanya mencipta benda lif tu. Kalau tak, naik berbuah la betis.

Ohhh.. Rindunya aku pada kau wahai bantal dan lembek ku. Drama zzzz bermula semula.


Nota: Tengkiu buah atiku, tolong kejutkan untuk bangun mandi di lewat malam.
Best la awak ni, boleh buat jam loceng..

No comments:

Post a Comment