Friday, December 11, 2009

Kalau Ikutkan Perancangan..

Kalau ikutkan perancangan, hari ini aku menerima seorang tetamu istimewa.
Kalau ikutkan perancangan, hari ini aku nak kenalkan si dia kepada mak bapak aku.
Kalau ikutkan perancangan, hari ini akan terukirlah satu lagi kenangan indah antara kami.
Kalau ikutkan perancangan, hari ini kami melangkah setapak lagi kehadapan dlm perhubungan ini.
Kalau ikutkan perancangan, esok kan ku bawa mereka semua ke Pelangai, jumpa dgn saudara mara di sana. Terutama Kak Ma la..
Kalau ikutkan perancangan, seminggu kehadapan aku akan temankan si dia utk mengambil kursus di sini.
Kalau ikukan perancangan, si dia akan menghabiskan masa seminggu bersama di sini.

Namun..

Namun, manusia hanya mampu merancang. Segala ketentuan takdir di tangan Allah jua. Aku mesti berkeyakinan bahawa.. Ada hikmah di sebaliknya..

No comments:

Post a Comment