Tuesday, December 29, 2009

Okeh, Tapi Tak Okeh..

Aku dah pun melaksanakan semua yg ada dalam 'to-do-list'. Rasanya la..

Semua beres.. Tapi ada yang tak beres jugak disebabkan benda tu tak beres. Isssyy.. Apa ni?

Aku pegi Extra Southern City tadi, ada la buat satu benda ni. Memula tu tak buleh buat sebab karen takde. Tapi lepas 1 jam, karen ada semula. Setelah memilih apa yang berkenan di hati, okey la. Tawar menawar, bayar membayar. Semua okeh, tup..tup.. Jadi tak okeh! Patah pulak..
Dah la benda tu susah nak cari kat kedai lain.

"Abis macam mana tokeh?"

"Saya tukar satu baru bagi you. Tapi bagi masa 2-3 hari la. Saya ambik sana KL ma kasi U"

"Okey, aku tunggu. Siap, kasi tepon aaa.."

Try survey henfon. Nak cari SE 'W' serie punye. Aiseh, mahai la pulak.. Mau cari ada 3G punya, tapi banyak yg 3G guna kemera utama jek, takde yang spesifik kemera untuk 3G. Apala.. Abis nak video call guane cara?

Terus ilang mood..

No comments:

Post a Comment