Friday, December 18, 2009

Cerita Jalan-Jalan

Semenjak-2-menjak ni memang banyak aku ceritakan pasal berjalan ke sana kemari.

Haaa.. hari ni kita pegi dekat2 je. Bandar Kota Tinggi.

Tujuan utamanya ialah nak beli spring kereta wira aku a.k.a. bapak aku (aku numpang pakai je) ~ almaklumlah, duit tak cukup2 dari dulu nak beli kereta sendiri. tengokla nanti klu dah cukop duit, keretapi KTM tu aku beli!

Aku tengok spring kereta aku mcm masih ok je. Itu fizikalnya..
Try ko bawak jln tak rata.. Srot.. Srot.. Mudguard nyagat tayar. Hehehe, alasan kemut duit!

Last2 bukan spring je yg dibeli. Trottle body punya barang punya dalam, ntah hapa nama dia tu. Air beteri.

Last2 spesel rekues dari mak aku.. Jom pegi supermarket yg baru tu..
Hehehe, alalala mak aku. Nak pegi Econsave.
Nah kau shopping.. Separuh troli.
Lantok ler...

Last2 balik, maghrib jugak la.

No comments:

Post a Comment