Tuesday, March 23, 2010

Topik Ceria Pagi

Mentang-mentang la aku ada kat Ganu lening, dengar radio pun yg ke-pantai timuran. Ya pilihanku THR Gegar, Permata Pantai Timur.

Wokeh, topik Ceria Pagi yang dikelolakan oleh DJ Nasa dan Suzana pagi menarik telinga aku untuk terus lekat di copong radio keretaku. Sambil drive selo-selo dari KT ke Kole Berang.

Topiknya ialah.. Cinta Beralih Arah. Lelaki Kelantan lebih memilih wanita sempadan untuk dinikahi. Di catatkan tahun lepas, sebanyak 15,000 pendaftaran perkahwinan telah direkodkan.

Kenapa yek?

Banyak pemanggil baik lelaki, baik perempuan menyatakan komen masing-masing.

Bukan lah nak menyebelahi gender aku sendiri, tapi rasanya aku dah taulah apa sebabnya (ni berdasarkan pemerhatian aku sendiri). Nanti-nantilah aku up sebabnya.

Sibuk lah sekarang.

No comments:

Post a Comment