Monday, March 29, 2010

Balas Dendam Tahap Meksimum

Rentetan dari kes karam atas katil kelmarin (di Wakaf Che Yeh), rupanya aku ada menyimpan dendam yang mendalam dalam hati ini. Yaaa.. Aku akan menuntut bela atas kegagalan itu.

Aku akan pastikan, wangku akan aku cairkan jugak di Wakaf Che Yeh ini..

Tapi sebelum itu, "Kita enjoi..!"

Mana tempat bro?? KB Mall la. Jalan-jalan cari Dockers.

Dah puas sepusing-sepusat, satu pebenda pon aku tak beli lagi. Balik-balik berenti makan. Balik-balik berenti minom. Apesal la seluar Dokers kat sini mahai pulok!

Hehe.. jam 0800 malam, aku dah tercangok kat depan medan pasar malam kat Wakaf Che Yeh tu. Banyak yang tak bukak lagi deee...

Kat sini la aku all out-nye.. Beli baju batik kasual dua pasang (sebelom ni asek belikan utk orang je), crocs tiruan, suar ngan baju BMW Endon mari (pun tiruan jugek).

Wehh.. Mana, kata nak beli Dockers...? Hehehee.. Lain hari boleh?

Adula, mata tengah rabak nih. Sampai pagi tadi jam 0340 pagi. Kerja?? Eh.. Hari nih hari kerja ke?? Hehehe...

No comments:

Post a Comment