Wednesday, March 17, 2010

Discussion Dan Discussion

Alhamdulillah.. Allah terbitkan hariku dengan sinar keceriaan dan semangat. Moga-moga lebih best lagi berbanding semalam.

Tentatif hari ini..

Discussion pertama, mungkin aku nak jumpa dokter haritu, untuk ambik Lab-Medical Chekup punye keputusan. Hampir terlupa sebenarnya aku, selepas lebih seminggu buat pemeriksaan itu.
Cuak dan berdebar juga.. Cehh.. Macam nak amik keputusan peperiksaan Sijil Darjah Khas Sekolah Agama gaya debarannya!

Harapan aku, semoga semuanya dalam keadaan baik belaka. Keputusannya akan aku up-kan kemudian..

Discussion kedua, adalah pasal kerja. Hari ni akan aku 'persembahkan' hasil 'nulikan' audit aku untuk branch yang satu ini. Korang-korang yang berkaitan, sila tunggulah dengan tenang ye.. Rilek, aku tak makan orang punye spesis manusia. "Muka ata senyummm..."

No comments:

Post a Comment