Saturday, August 1, 2009

Mungkinkah Sejarah Baru Akan Tercipta Hari Ini?

Walaweh.. lama nya aku tak update ini blog. Pemalas betol la aku..
Aktuali, aku bukan malas. Takde masa ma...
Tiap hari pun balek pukul 10 atau 11 malam. Kalau convert time kat semenanjung dah pukoi brp geng!

Jadi pada tanggal 01.08.09, aku dah lega. Kerja kat Tuaran pun dah siap.
Jadiknye.. aku mesti rewardkan diri aku dgn....

Apple iPhone 3GS!!

Destinasi beli belah aku adalah 1Borneo. Kompleks beli belah yg dekat dgn UMS tu..
Semalam (31.07.09) sudah launching maa..
Harga yg di beritahu adalah dlm lingkungan RM2,500.00. Aduh, mahai seh.. kejam mata lah.

Sebenornye aku kesian kat Macbook aku ni, dia nak adik. Tu yg aku terpaksa carik adik utk dia nih.. Hahaha alasan sempit!

Okeh, tunggu...

2 comments:

  1. last2 cite2 nk bli iphone x tercapai...haha 2 la len kali nk kua umah lgkah kaki knan bca la mentera ckt,bru la hajat bole tercapai.ni x,kt otak dh pk nk tuju iborneo je,mata plak dh kua gmbo iphone je..omputih ckp dh kemaruk.
    Sian Macbook xdpt adik...xsmpt bersalin dh gugur.haha..

    ReplyDelete
  2. Burong Jampok ko run!!

    Tu la pasal, aku kuar rumak menapak pakai tangan la tadi..

    Ko tgk la nanti, aku beli walkie talkie yg mcm jins samsudin pakai time cite Bukit Kepong!

    Ni gara2 ko lah, tak bank in duit dr semalam..

    ReplyDelete