Friday, August 7, 2009

Bertarikh 07.08.09

Selepas menunaikan solat Jumaat di Masjid Jamek Beaufort aku bergegas balik ke bilik hotel untuk berkemas pulang. Perjalanan dari Beaufort ke Kota Kinabalu memakan masa lebih kurang 2 jam 15 minit dengan menaiki kereta sewa (teksi). Tambang Rm15 sahaja.

Sesampainya di KK, aku meminta pakcik teksi terus menghantarku ke Api-api. Port biasa aku. Hehehe. Weh ada masa lagi ni. 15 minit sebelum Celcom di Plaza Wawasan tutup. Aku terus bergegas ke Celcom.

Aku menukarkan plan Minuites 250 kepada Exec 50. Dan mendaftar satu nombor baru utk 1+5 plan. Terciptalah nombor baru 013 866 3052. Untuk siapa? Adala..



Nota: aku ingatkan nak dapatkan 4 nombor terakhir sama macam aku punye 2503, tp xde la. jadi dapat terbalik kan aje 3052. Boleh la.. Buat stok bergayut lepas rindu. Opss... nyaris!

Hari ni Milah (sepupu aku) nikah. Sori la Milah tak dapat datang, tiket belon semua abis dijual!

No comments:

Post a Comment