Sunday, August 23, 2009

Kesabaran Aku Ada Batasnya (Baca Dengan Nada Tidak Marah)

Kesabaran aku sudah sampai ke maksimanya,
Bateri O2 sudah ditukar untuk kali keduanya,
Masalah masih juga berkunjung tiba,
Mungkin timenya pun sudah tiba,
Aku memikirkan satu dua perkara,
Tentang iPhone yang semakin hilang beritanya,
Kesabaran aku sudah sampai ke maksimanya.

Hari ini aku bertekad dengan satu keputusan,
Mencari pengganti yang boleh memuaskan,
Dei Samad apa cerita aku punye pesanan,
Angan2 iPhone tak juga kesampaian,
Bayangan HTC bermain di fikiran,
Alang2 menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan,
Hari ini aku bertekad dengan satu keputusan.

Hey Adi, tuan punya angan2.
Aku cabar kau...!

Nota: Sila rujuk post yang terdahulu di sini.

3 comments:

  1. bro sabar separuh dr iman.. nie ko tgk link nie.. alamak xleh paste lak.. 1600 jer 3GS.. AKU paste kat email ko

    ReplyDelete
  2. Akhirnya apple dh dpt adik(adik tiri la kirenye ye)..
    2la aku ckp n ko slame ni yg ko tepon aku putus2 2 sbb hp ko yg buruk tu..ni dh tkr baru hopefully xputus2 lg.klu putus gk 2 tndanya org 2 yg xsesuai n hp baru.tuan pye hp 2 kne ganti ngan tuan baru(aku la...)

    ReplyDelete
  3. address web yg ko bg xbuleh bukak la enchik anony..

    ReplyDelete