Sunday, August 2, 2009

Azam Baru Rentetan kes Kecewa Semalam

Memandangkan kekecewaan semalam belum dapat diubat, aku dengan ini memaklumkan, besok (Isnin) 03.08.09 akan meneruskan pencarian 3GS tu kat Labuan pulak. Ciss.. tak pueh ati btol!

Tapi, aku ejas siket plan aku.
Cenggini.. Aku akan hanya beli itu 3GS itu kakau dia jual phone sahaja. Maksudnya aku tak akan keluarkan duit tambahan (register Maxis) semata2 utk mendapatkan 3GS itu. No way and no road!

Jadik, aku terpaksa cari idea mcm mana nk tenteramkan situasi si abang (Macbook). Kalau boleh untuk menerima adik yg lain mak lain bapak. Kira adik tak sekufu la..

HTC Touch Diamond 2

HTC Touch Pro


Sony Eric Xperia X1


Aktuali, aku dah mcm malas nak pakai Windows base gajet ni. Bagus tapi boring.. Asik mkn limau je!
Tu la pasal aku beralih ke epal.

Walau mcm mana pun, target aku tetap kat 3GS.
Tapi, kalau susah sgt nak dapat nya, aku terpaksa pakai option kedua lah.. (yg disebutkan di atas itu).

No comments:

Post a Comment