Monday, August 3, 2009

Aku Di Wilayah Persekutuan Ke-2

Aku baru menjejakkan kaki di Wilayah Persekutuan Labuan. Memasuki dengan melalui perjalanan laut menggunakan feri. Perjalanan mengambil masa 3 jam 15 minit, bertolak dari jeti Jesselton di KK pada pukul 1.30 t/hari dan tiba pada pukul 4.45 tadi. Tiket RM36+3 (cukai jeti).

Wei, udah le tak sarapan. Makan t/hari pun tak dan.. Kena lambung2 tgh laut rasa mcm nak mabuk laut pulak. Takpe.. Kontrol2. Kejam mata la.. zzz.. Hilang rasa nak mabuk. Tapi kepala pusing jugak la.

Zol memula tgk selamba jak, tapi tal lama.. Bwekk.. Bwekk.. Hahahaha. Rilek bro, pengalaman baru tu!

Penginapan di Hotel Pantai View, single room cost about RM90.



Okeh la aku nak mandi, hilangkan pening kepala dan solat.

Long Tai Mee Hoon. Mee Hoon digoreng dgn minyak, pastu dicurah kuah ladna lat tengah2 tu.

Pandangan Labuan Harbour waktu malam.

2 comments:

  1. hotel ko btol2 pantai view ke...syok 2..bole jd destinasi next fmly day nih...
    weh sumandak sna cun2 x.sambar la 1.koleksi...haha..

    ReplyDelete
  2. sanggup ke ko nak contribute modal family day lat labuan ni. aku on je!
    hotel ni nama je pantai view. xde pantai pon. tgh2 bandar. aku pilih sbb dkt dgn terminal. pastu sbb aku time tu mabuk laut, mls nk cari yg lain. tengok trus check in.
    klu nak family day, g Manikar Beach la. RM100/sebilik. tp bilik bapak gadang besau!

    ReplyDelete