Sunday, June 28, 2009

Aku Nak Belajar Tentang Pelaburan Emas La..

Ada masa terluang hari Ahad ni, aku belek2 lah webpage2 berkenaan dengan pelaburan. Jadi aku tertarik hati dengan pelaburan berasaskan emas. Sebenornye, lama dah aku berkenan dengan pelaburan emas ni, cuma tulah, kejap on kejap off. Tapi mulai saat ini aku tanamkan tekad untuk kumpul duit supaya dapat beli "BAR EMASKU YANG PERTAMA".

Kenapa aku berminat dgn emas;
- satu nilai matawang yg soheh diterima pakai dalam Islam selain barter.
- nilainya yang stabil.
- sokonganku terhadap penubuhan ekonomi berasaskan matawang dinar dan dirham.
- angan2 untuk jadi saudagar emas. Bukan saudagar minyak aaa..

Jumpalah aku dgn satu webpage www.jutawanemas.com yg banyak memperkongsikan ilmu, idea dan forum berlaitan dgn pelaburan emas ni.

Harga bar emas 20 gram pada 28.06.09, 7.55pm ialah RM2,273.00 (jualan) dan RM2,137.00 (belian). Berdasarkan harga di web Public Gold.





Antara web yang berkaitan dgn emas;
www.publicgold.com.my
pampsuisse.blogspot.com

No comments:

Post a Comment