Friday, October 16, 2009

Mata Yang Ngantok.. Selalu

Alalala.. pehalnye la aku ngantuk2 sokmo semenjak masok HQPJ ni. Takde motivasi diri btol la. Lagi2 lepas membadok nasik. Time2 petang. Hangin ekon sejuk2 gitu. Mata pun start la kuyu dan layu.


Memula tengok jam dinding pukoi 230 petang. Zzzz. Sedar, tengok jam balik, aikk 330 sudah! Hehehe. Kalu MD or bos aku nengok, konfem aku dpt memo naik gaji besok nye!
(Sori aaa bos kalu ada baca).

Audit report ada 3 lagik tak kompile dan sabmit. Besok la.. Besok la.. Aicess! Kang gaji aku kompeni kasik tempoh besok la.. Besok la, payah jugek aku. Yelah.. Yelah aku buat bagi siap, tapi minggu dpn la..

Besok cuti beb! Hepi Dilwali.

2 comments:

  1. la susah mcm mana pun kene buat juga. ikhlaskan diri dalam apa jua perkerjaan dan perbuatan. emmm jgn pernah mengeluh....
    ** Istiqamah, peribadi, suci murni, pendirian hanya satu.........***

    ReplyDelete
  2. baik mem..
    tengkiu atas nasihat itu.

    ReplyDelete