Thursday, October 15, 2009

Balik KL

Lamanya aku tak balik KL. 5 bulan adala la kot. Semenjak last day sebelum aku berangkat ke negeri di Bawah Bayu.

Hari pertama di ofis. Huarghhh... Ngantoknyeee.... Perjalanan balik dari kampong ke KL tengah malam tadi belom lah lagi disulami dgn rehat yg cukop. Cuma jas berenti kejap kat RnR Ayer Keroh utk melepaskan lelah dan makan sahur. Nasik ditapau oleh mak.

Sesampai ofis seawal 630 pagi setelah berenti solat suboh di masjid UM. Hehe, pak jaga pintu gate pun sampai lepas aku datang. Apara..

Macam biasa hari pertama lepas balik outstation hanya diisi dgn sesi bermalas2 sambil ngobrol.

Jam 530 petang, terus capai beg utk balek. Bos aku balek dulu haaa. Besok jela kita ngeteh!

Wei rumah aku dah jadi tongkang pecah ke? Haaatoii...

Apa2 hal, layan mata dulu. Babai..

2 comments:

  1. waduh, mesti sakit kepala kan.. dah lama tak balik umah.. pastu dalam keadaan yg...tuttttttttttttttt.. em sabar jelah

    ReplyDelete
  2. yelah anis. rumahku tetap syurgaku.

    kemas2 siket, vakum sana vakum sini, lap sana lap sini, susun letak sana dan sini. done..

    ReplyDelete