Wednesday, September 2, 2009

Buah Hatiku




  • Inilah buah hati pengarang jantung aku.
  • Namanya Rina.
  • Asalnya Ranau, Sabah.
  • Dia kata dia orang Kadazan.
Aku mengenali Rina semenjak pertama kali berada di Tuaran tempoh hari (25.06.09). Perkenalan sesingkat lebih kurang 2 minggu telah menerbitkan bibit2 cinta. Cewah.. Sesingkat itu!

Entahlah, kami pun tak tau mengapa sesingkat itu. Andaikan sahaja hari ulangtahun (anniversary) pertemuan kami pada 07.07.09. Dan mulai pada tarikh ini, hati aku tidak kosong lagi.

Alhamdulillah. Moga pertemuan ini tidak sesingkat tempoh perkenalannya. Dan aku mengharap dengan sejuta harapan.

9 comments:

  1. tahniah en adi.. huahua baguih dok ada.. apa nama sama mcm bini aku nie..

    ReplyDelete
  2. toce.. toce. doakanlah utk kami.
    weh, tu nama je yg kebetulan sama. tp urang nya xsama.

    ReplyDelete
  3. waduh mas, ngak usah gaduh2 kok. Nama gue jugak Rina...kangen banget ke mas adi...ngak tertahan lagi kok... hehehehehe
    Apa jua yg terjadi, adalah diatas keizinanNya.

    ReplyDelete
  4. See.. see.. buah hati aku dah tak buleh tahan rindu!
    Hehehe..
    Rasa syukur ku panjatkan kpd Nya.

    ReplyDelete
  5. em buah hati ya... boleh kenalkan ke?

    ReplyDelete
  6. issh.. xmau lah nk kenalkan. nanti ada yg cemburu.

    ReplyDelete
  7. sdalam bro. wahh... bila nak kahwin

    ReplyDelete
  8. ko tanye la sendiri tuan punye badan yg lg sorg tu..
    aku bile2 pun buleh. hehehe.. gatai!

    ReplyDelete
  9. emmmm,wait n see.. 10.10.10... baik punyer date tu...so how come?

    ReplyDelete