Thursday, September 24, 2009

Cari Feel Baru

Haa.. Pagi2 lagi lepas solat subuh jam 6 pagi tadi, aku dah berjalan keluar menuju ke arah pantai.

Sambil2 duduk atas batu tepi pantai ni, aku memblog dulu. Tengok mega merah di ufuk timur... Wahh.. Indahnya pemandangan. Alangkah best nye klu..

Pantai Cheratingg tak de la best sangat kalu nak di bandingkan dgn pantai Tanjung Balau yg aku nilaikan sbg yg terbaik sepanjang aku tau pantai. Cumanya, di sini di "well maintain" pantainya. Mai aku post satu dua gambar..



Duduk atas batu tepi pantai.

1 comment:

  1. teringat zaman dulu2. masa study rajin sgt ke pantai Tg. Aru kat KK. Jogging ngan teman rapat (Ct Fitriah Abd Aziz). Tension ngan assignment ker @ paper work, pantai ler mjadi teman..tenangkn fikiran..selalu tgk matahari terbenam.. huhu..wei2 jeles ler tgk ngkorang pi bercuti...=(...

    ReplyDelete